Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΦΙΛΙΑΣ

"Θες να γίνουμε φίλες "?
" Θελεις να παίξουμε ? " Και καπως έτσι ξείνησε η φιλία της Μαρίας και της Καίτης στην ηλικια των 8 !
Μ & Κ = B.F.F.E. / Για πάντα φίλες ! ....γραφανε στα θρανία και στα τετράδιά τους. Ανταλλάσανε αυτοκόλητα...χαρτάκια....αλληλογραφία....λευκώματα....

Για πότε περάσανε απο το "Να έρθω σπίτιι σου να παίξουμε ?" στο " Πάμε για καφέ ? Εχω να σου πω!" ούτε που το κατάλαβαν ! Μοιραζόντουσαν τα πάντα.

Τα γκομενικά ηταν το πρώτο θέμα στο τραπέζι "Μου αρέσει ο Πέτρος αλλα μου τα ζήτησε ο Τάσσος !....αργότερα έρχονταν τα μαθήματα:
"Καλα τι παλούκι αυτη η Βιολογία ρε συ"!
"Ααααα δεν έχεις δικιο...εγω τη βρίσκω πολυ ενδιαφέρουσα" !.....οι καθηγητές" "Ο Παπαδόπουλος με σήκωσε προχθές στον πίνακα και δεν ήξερα το Χριστό μου" !......οι υπόλοιποι φίλοι:" Πως σου φαίνεται η Τάνια ? Λιγο σνόμπ..το παίζει κάποια" ! και το κλασσικό θάψιμο:" Καλα τι της βρίκε ο Βασίλης της Ελένης ρε συ ! Εχεις δει πως είναι τα δόντια της ! Το χαμόγελο της Colgate αγαπη μου ! Τι να λεμε τωρα" ! και οι διαφωνίες: "Εγω δεν θελω να παντρευτώ ποτε" !
"Α, μη το λες. Εγω θέλω να κανω οικογένεια " !
Και έτσι συνεχίστηκε μέχρι την ηλικία των 17-18 οπότε συζητούσαν... πάνω κάτω για τα ίδια θέματα...αλλα με μερικές παραλαγές:
"Εεεε...εχω να σου πω....να....βγήκα χθες με τον Παύλο και ....ξερεις τωρα...πήγαμε σπίτι του, λείπανε οι γονείς του και..."

" Εεεεεελα ρε ! Για πες ! Σου άρεσε ? Πες, πες ! "
"Θα πάμε Κατσημιχαίους άυριο ? Θα είναι και γαμω!"
"Νομίζω οτι θα ακολουθήσω Θεωριτική Κατευθυνση....μου αρέσει πολύ η Ιστορία, θέλω να διδάξω"
"Εγω παλι Θετική. Έίμαι δυνατή στη Βιολογία...απο παλιά μου άρεσε ! "
"Καλα ρε συ ! Είδα χθες τον Βασίλη με την Ελένη ! Ακόμα να φτιάξει αυτα τα δόντια της αυτή η κοπέλα ! Ήμαρτον " !
Ε, είπαμε...μερικές παραλαγές...καποια πράγματα δεν αλλάζουν !
 
 
 
Και αφού έχει περάσει λίγος καιρός η Καίτη πέρασε στο Πανεπιστήμιο της Σάμου Βιολόγος
και η Μαρία στη Φιλοσοφική Θεσσαλονίκης, βρίσκονταν κάθε Χριστούγεννα, Πάσχα και καλοκαίρια.
Οι προτεραιότητες ήταν άλλες...τα γκομενικά συνέχιζαν να έχουν το πρώτο ρόλο στο τραπέζι με την Μαρία να συνεχίζει να έχει σχέση με τον Παύλο έστω και εξ αποστάσεως.
"Δύσκολο ρε παιδι μου...πως αντέχεις" ! της έλεγε η Καίτη.



 
Η δε Καίτη δεν ηταν και τόσο τυχερή σε αυτο το τομέα. Όσο για τα μαθήματα...
"Ασε με ! Ειμαι να σκάσω ! Χρωστάω 4 μαθήματα και δεν τα προλαβαίνω...βάλε το οτι δουλευω τα βράδυα παραλληλα ! Αστα ! "
Μετα τα 25 και αφοτου έχουν τελειώσει οι σπουδές,έρχεται το μεγάλο ερώτημα που βασανίζει τους πάντες: Τι θα κάνω με δουλεια !

"Βρήκα δουλειά μεσω του θείου μου σε ενα νηπιαγωγείο ! Εσυ Καίτη" ?

"Ασε δύσκολα τα πράγματα.... μαλλον θα φυγω έξω" !
"Υπάρχει καλύτερα απο την Ελλάδα ρε συ ! Που θα ξενυτευτέις ! Ο ήλιος της, η θάλασσά της"....
"Ο ήλιος και η θάλασσα δεν τρώγονται Μαρία. Εσύ ευκολα βρίσκεις δουλεια ως καθηγήτρια εδω. Εγω ως Βιολόγος" ?
"Κατι θα βρεθεί μην απογοητευεσαι. Εαν παλι δεν βρεθεί θα....σε βοηθήσω, με βαριά καρδιά, να πακετάρεις ! Για αυτό ειναι οι φιλες" !

Τρεις μήνες μετα:
"Θελω να μου υποσχεθείς οτι θα προσέχεις στα ξένα ετσι ?
"Ενταααααξει....μην αγχώνεσαι ! Θα βρισκόμαστε " !

Κι ενω η Καίτη ειναι σε κάποιο ερευνητικό κέντρο του εξωτερικού, η Μαρία πασχίζει για μια μόνιμη θεση στο δημόσιο αλλα παραλληλα.......
Χτυπαει το τηλεφωνο,  το σηκώνει η Καίτη:
"Ελα ρε Μαρία ! Τι έγινε ? Εδω έχει ψωφοκρυο αστα ! Τι κάνεις εσυ ? Ολα καλα" ?
Σιωπή απο την αλλη ακρη του ακουστικού.[.......]

"Μαρια ? Μαρια ? Τι έπαθες κοριτσάκι μου ? Κλαίς ?
Η Μαρία φυσάει τη μύτη της....

"Είμαι εγκύος " ! 

"Ω Θεε μου ! (ξεφυσάει) Και τι θα κανεις "?
"Δε ξερω.... " κλαίει μα αναφυλητά
"Ηρεμησε κοριτσάκι μου ! Ο Παύλος το ξερει ?
"Δεν του το είπα ακόμα" ! φυσάει τη μύτη της....
"Λοιπον...εεε...ακου ! Εχω υπολοιπο αδείας...έρχομαι !  Θα τη βρούμε μαζί την άκρη, μη φοβάσαι" !
"Μα πως?  Και η έρευνα " ?

"Σκάσε λέμε, έρχομαι "!
Οι φίλες στη δύσκολη στιγμή φαίνονται.
Και να σου ο γάμος και αργότερα η βάφτιση του παιδιού της Μαρίας και του Παύλου.

"Σου το έλεγα οτι ειναι σπαθί ο Παύλος ! Δε με άκουγες ! Μια ζωή στην άρνηση" !
"Ωχουουου μην αρχιζεις παλι !  Δε μου είπες όμως ρε Καίτη. Με εκείνον τον .....Τομ τι έγινε τελικα" ?
"Ασε ρε Μαρία ! Δεν είμαι εγω για έρωτες ! Φτάνει που μια απο εμάς τα πάει καλα σε αυτο το τομέα" !
"Μη το λες ! Εσυ είσαι πλεον διακερκιμένη  επιστήμων. Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα ! Ετσι δεν είναι "?

"Ετσι....αλλα έχουμε και η μια την αλλη "!
Οι φιλες μεγάλωσαν...πέρασαν πολλά, η Μαρία με τον Παύλο χώρισαν -φιλικά πάντα -η Καίτη έχασε τη μητέρα της πολύ νεα....η Μαρία σκούπιζε τα δάκρυά της

"Μη φοβάσαι ! Εχεις εμένα ρε χαζό ! Ολα καλα θα πάνε. Θα μείνω λίγο καιρό μαζί σου εδω" !
 "Αλήθεια το λες " ?   της λεει η Καίτη ενω φύσαγε τη μυτη της.

"Ναι ρε συ ! Μέχρι που θα σου κατσικωθώ και δεν θα το καταλαβεις ! (Γελια)

Κηδεια χωρίς γέλιο και γάμος χωρίς κλάμα δεν γίνεται ! 

Καπως έτσι συνεχίστηκε η ζωή τους...μαζί και χώρια, στα καλα και στα άσχημα. Ενα ήταν σίγουρο. Οτι η φιλία τους ήταν τοσο δυνατή που κράτησε μέχρι τα βαθεία τους γεράματα. Τότε που μακρυά απο την πόλη, στο μπαλκόνι του εξοχικού τους, καθισμένες πάνω σε κάτι ξύλινες κουνιστές καρέκλες να αναπολούν τα παλια !

"Θυμάσαι τότε ...στη συναυλία των Καστιμιχαίων ¨?

"Αχ ναι! Ωραιες στιγμές" !

"Το χάπι σου το πήρες το πρωι" ?

"Ωχουουου ! Δε θυμάμαι " !

"Παντα ξεχνάς ρε παιδί μου ....τι πραγμα κι αυτο"!  

"Μην αρχιζεις σου λεω" !

"Εγω φταίω που ενδιαφέρομαι" !
"Καλα....καλα...μη γκρινιάζεις ! Ασχετο ! Καλε τι να κανει άραγε η Ελένη" ?

"Ποια αυτή με το χαμόγελο της Colgate " ?
"Μην γίνεσαι κακια " !

" Εγω κακια ή αυτή που....
Είπαμε...καποια πραγματα δεν αλλάζουν !


1 σχόλιο:

Λόκα!! είπε...

Αννούλα μου,είναι πάρα πολύ όμορφο!και έτσι είναι οι πραγματικές φιλίες!!
Μπράβο μικρή