Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

ΚΑΛΗΜΕΡΑ !


Καλημέρα !


Ξέρω οτι δεν μπορείς να με ακούσεις....αλλα νομίζω οτι μπορείς να καταλάβεις το τι αισθάνομαι, μιας και για λίγους μήνες ακόμα θα είμαστε ένα.


Ήθελα πριν έρθεις στον κόσμο να σου συστηθώ.


Είμαι ο άνθρωπος που απο την ημέρα που θα σε κρατήσω στην αγκαλια μου, θα γεμίσω δάκρυα χαράς....

θα ανοίξεις τα ματάκια σου και θα είμαι το πρώτο πρόσωπο που θα αντικρύσεις...



Θα κλαίς και θα σηκώνομαι τα βράδυα για να σε νανουρίζω...

θα σε πάω για πρωτη φορα στο σχολείο και θα προσπαθήσω να κρύψω τη συγκίνηση μου...

θα σε βλέπω να μεγαλώνεις και το στήθος μου θα φουσκώνει απο περηφάνεια

θα τρέχεις πανω κάτω σαν τρελλό και θα νιώθω κι εγώ παιδί μαζί σου..

θα σε κοιτάω και θα κάνω όνειρα...όνειρα για το μέλλον σου...

παντου για εσενα θα μιλάω και σε ανυψώνω !


Θα είμαι στο προσκεφάλι σου οταν θα είσαι κρυωμένο...

οταν με ρωτάς συνέχεια "γιατί" ? θα προσπαθώ να σου μεταλαμπαδεύσω τις γνώσεις μου.

Κι οταν θα φθάσεις στην εφηβεία, θα αγωνιώ γιατί οι κίνδυνοι ειναι πολλοί...

όταν θα έχεις τα πρώτα σκιρτήματα...θα σου δώσω τη συμβουλή μου...

θα ξενυχτάω κι εγω μαζί σου οταν θα διαβάζεις και θα κλαίω απο συγκίνηση οταν πάρεις το δίπλωμά σου.


Όταν θα πας στα ξένα...θα μου λείψεις πολύ, είμαι σιγουρη ! Αλλά θα μετράω τις ημέρες που θα έρχεσαι να με επισκεφτείς και θα μου λες τις εμπειρίες σου !


Θα χαρώ διπλά οταν θα μου ανακοινώσεις οτι παντρεύεσαι

και θα είναι και δικό μου παιδί το παιδί σου !


Για όσο ζω..θα προσπαθήσω να είμαι δίπλα σου και να σε προστατεύω !

Κι αν καμοιά φορα με πληγώσεις θα σου το συγχωρήσω γιατι η αγάπη μου για εσενα θα είναι άδολη !

Δε θα σε προδώσω ποτε εστω κι αν καποιες φορές αδιαφορίσεις για εμένα.

Θα σου δώσω ολη τη στοργή, την αγάπη και τη φροντίδα του κόσμου... την πιο ζεστή αγκαλιά μου.



Κι οταν πια θα έχω γεράσει αρκετά το μόνο που θέλω είναι απλα να μη με ξεχνάς και να με αγαπάς !




Δεν υπάρχουν σχόλια: