Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ 2

- Σωτήρη μου γύρισες ?

- Ναι...

Τον κοιτάει, του χαμογελάει....

- Εχω να σου πω...

Ο Σωτήρης συνεχίζει να ειναι κατσουφιασμένος...αφήνει την τσάντα του στο καναπέ του σαλονιού...

- Κι εγω έχω να σου πω...

Η Μαρια καθαρίζει το λαιμό της...

- Ε..χμ....λοιπον πήγα σήμερα στον......

Τη διακόπτει απότομα...

- Μαρία τι ειναι αυτο ?

Η Μαρια ξαφνιαζεται....

- Ποιό ?

- Κάνεις πως δε βλέπεις ε? Γιαααα κοίτα ΚΑΛΑ το υπόλοιπο του λογαριασμού ! Μέχρι πριν μια εβδομαδα είχαμε μέσα 3.300,00 EURO και τωρα έχουμε 3.090,00 !

- Α...αυτο ναι..ήθελα να σου πω....

- Τι να μου πεις Μαρία ! Εγω σκίζομαι ολη μερα στη δουλειά για να τα τρώς εσυ ?

- Τι ? Τι είπες ! Κοίτα, εαν εχεις τα νεύρα σου με κάτι που εγινε στη δουλειά δε σου φταίω εγώ !

- Δεν έχω τα νεύρα μου με τη δουλειά Μαρία....εχω τα νεύρα μου με ΕΣΕΝΑ !

- Συγγνώμη για να καταλάβω.Για 210,00 EURO κανεις ετσι ! Που να έρθουν και τα χοντρά έξοδα δηλαδή,  τι θα έχεις να πείς !

- Τι εξοδα ? Τι εννοεις ! Μαρία, τι λές !

- Αστο Σωτήρη ! Ήθελα τόση ώρα να σου πω κάτι...αλλα εσυ....

Τα μάτια της ειναι υγρά και ξεσπάει σε κλάματα...

- Μαρια...συγγνώμη...δεν ήθελα..εχω πιεστεί πολυ με το οικονομικό και δε ξέρω τι λέω....

Συνεχίζει να κλαιει...ρουφάει τη μύτη της...

- Δεν ειναι πλέον δικαιολογία αυτη Σωτήρη να ξεσπάς  επάνω μου ! Ηθελα κάτι να σου πω...αλλα πλέον δεν εχει σημασία γιατι δεν ξέρω πως θα αντιδράσεις οπότε ξέχνα το ...

Η Μαρία με γοργα βήματα κατευθύνεται στο υπνοδωμάτιο...

-Ελα ρε Μαρια....

κλείνει με βία την πόρτα πίσω της....

- ΡΕ Μαρια .....χμμμμ (ξεφυσάει)

Μετά απο ώρα...

- Μαρία...

- Ελα...τι θες ?

- Τιιιι διαβάζεις...

- Τιιι σε νοιάζει ?

Της χαϊδευει το μάγουλο...

- Ελα ρε Μαράκι...τι ήθελες να μου πεις ?

- Σωτήρη δεν εχω όρεξη πλέον...άστο σου λέω !

- Ελα να σε πάρω μια αγκαλιά και να μου πεις.

Κουρνιάζει στην αγκαλιά του...παίρνει μια βαθειά ανάσα, επιστρατεύει ολο της το νάζι και ξεκινάει...

-Ε...να....με ρώτησες που πήγαν αυτα τα λεφτά...

-Μαρία, δε με πειράζει για τα λεφτά...σου εχω εμπιστοσύνη, ηταν λάθος μου να ρωτήσω....

- Κάτσε να σου πω ρε μωρό μου ! Μη με διακόπτεις ! Λοιποοοον.... αυτα τα λεφτά τα χρειάστηκα για να κάνω εξετάσεις !

Έντρομος ο Σωτήρης την κοιτάζει και ξεκινάει τις ερωτήσεις !

-Τι ! Γιατι ? Τι έχεις ? Εεεεεχεις κατι ? Τι εξετάσεις ?

- Ηρέμησε Σωτήρη...στο γυναικολόγο είμουνα ! Αυτο ήθελα να σου πω ! Να...έκανα κάποιες εξετάσεις και....

Ο Σωτήρης εχει μείνει στήλη άλατος...δεν μιλάει....την κοιτάει με ενα βλέμμα στο οποίο δεν μπορείς να προσδιορίσεις εαν ειναι βλέμμα χαρας ή ανησυχίας...ή και τα δύο μαζί.

- Μη μου πείς οτι....

Η Μαρία του κουνάει καταφατικά το κεφαλι χωρίς να πάρει το βλέμμα της απο πάνω του..

Ο Σωτήρης την κοιτάει...της χαμογελάει...αλλα η Μαρία νιώθει και κατι άλλο στις κινήσεις του...είναι νευρικός...ανήσυχος!

- Σωτήρη...δε χαίρεσαι ? Καιρό τώρα λεμε να κάνουμε ενα παιδί...

- Χαίρομαι Μαρία μου ! Πως δεν χαίρομαι ! Απλά....

-Απλά τι Σωτήρη ? Θα μου πεις ΠΑΛΙ για το οικονομικό ? Κι εγω που νόμιζα οτι χάρηκες !

Κάνει να φύγει......

- Μαρία ! Σταμάτα και άκουσέ με ! Δεν ανησυχώ για το οικονομικό ! Εντάξει..δε λεω.. είναι ενα θέμα αλλά θα το ξεπεράσουμε ! Η ανησυχία μου ήταν και θα είναι για εσένα ! Μη σου συμβεί κατι κατα τη διάρκεια...μην υπαρξουν επιπλοκές..μην...

Η Μαρια του κλείνει το στόμα με μια απαλή κίνηση...

- Σωτήρη ...μην αγχώνεσαι...ΕΓΩ πρέπει να έχω άγχος όχι εσυ ! Σκέψου οτι σε λίγους μήνες θα έχουμε ενα πανέμορφο κοριτσάκι στην αγκαλιά μας...θα το ταϊζουμε...θα το παίζουμε...θα το ξεσκατίζουμε...(γελαει)

-Μπα ! Και γιατί κοριτσάκι παρακαλώ ?

- Τι εννοείς ? Δε θες μια κόρη ? Αααααα ολα κι όλα Σωτηράκι....

- Μαρία...εγω θελω αγόρι για να το πηγαίνω γήπεδο !

- ΓΗΠΕΔΟ ! Το παιδί γήπεδο !

- Μαρια μην επιμένεις αγορι θα είναι και....

- Σωτήρη με βλέπεις πως σε βλέπω ! Λοιπον ακου.....



Και η βραδυά συνεχίστηκε...κάπως έτσι..με τη Μαρία και το Σωτήρη να "τσακώνονται" για το φύλλο του παιδιού !



(Συνεχίζεται)

Δεν υπάρχουν σχόλια: