Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Μπορεί να μην είμαι τετράποδο αλλα είμαι εξίσου γρήγορο...

Μπορεί να μην ζω στη στεριά αλλα ο κόσμος μου δεν διαφέρει απο αυτον της ξηράς...

Μπορεί να μη τρέχω παρα πολύ γρήγορα, αλλα σώζω κι εγω ζωές οταν χρειασθεί.....
Μπορεί να μη πιάνω το μπαλάκι με τα δόντια μου...αλλα το κρατάω στη μουσούδα μου αρκετή ώρα...
Μπορεί να μην είμαι Αϊνστάιν αλλα λενε οτι έχω IQ που ταιριάζει με αυτό των ανθρώπων...
Μπορει να μην μιλάω όπως οι άνθρωποι...αλλα ο ήχος που βγάζω βγαίνει απο την ψυχή μου...
Μπορει να μην ειμαι ζογκλέρ...αλλά κάνω με τα καμώματα μου τους ανθρώπους να γελάνε....
Μπορει να μη φαίνεται...αλλα κουνάω κι εγω την ουρά μου οταν ενθουσιάζομαι ...

Μπορει να μη πειράζω κανέναν, αλλα υπάρχουν πολλοι που θέλουν να μου κάνουν κακό...
Μπορεί η παρουσία μου να μην ειναι ενοχλητική....αλλά κάποιοι για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, θέλουν να με αφανίσουν...
Ποτε μου δεν κατάλαβα τον επάνω κόσμο....ο δικός μου ειναι και αυτός επικίνδυνος αλλά έχει νόμους. Τους νόμους της φύσης !

Κι αν αυτα που είπα δεν ειναι αρκετά για γίνω κι εγώ ο καλύτερος σου φίλος, δεν πειράζει ! Εγω θα συνεχίσω να σε αγαπώ καθε φορά που μου απλώνεις το χέρι για να με χαιδεψεις. 
Θα κουνάω το κεφάλι μου δεξια κι αριστερά καθε φορά που μου δίνεις μια εντολή γιατί έχω μαθει να υπακούω. 
Θα σε κάνω να γελάς γιατι αυτο δίνει χαρά και σε εμενα.... και θα σε σώζω κάθε φορά που καταλαβαίνω οτι κάποιος παει να σε πειράξει γιατί ετσι μου έμαθε η φύση !

Κλείνοντας, θα δανειστώ μια σοφή κουβέντα ενός πολύ σοφού ανθρώπου: Οσο πιο ανίσχυρο ειναι ενα πλάσμα, τοσο πιο πολύ δικαιούται την προστασία του ανθρώπου απο την σκληρότητα των ανθρώπων !

Δεν υπάρχουν σχόλια: