Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Σε θελω διπλα μου....


Σε θελω διπλα μου να διαβουμε μαζι αυτο το μονοπατι,,,.

σε θελω διπλα μου οταν θα σκονταψω,  να με σηκωσεις...

σε θελω διπλα μου εαν θα κλαψω να μου σκουπισεις τα δακρυα,

σε θελω διπλα μου...οταν θα γελασω να γελας με τη χαρα μου,

σε θελω διπλα μου οταν θα αγχωθω να μου δωσεις κουραγιο...

σε θελω διπλα μου οταν θα φερω στο κοσμο το πρωτο μας παιδι...για να  πλεουμε μαζι σε πελαγη ευτυχιας..

σε θελω διπλα μου οταν θα το παμε για πρωτη φορα σχολειο...και ενα δακρυ συγκινησης θα κυλησει στο μαγουλο μου...

σε θελω διπλα μου οταν θα το δουμε να ακολουθει τα ονειρα του...και η περηφανεια μας θα ειναι ανυπολογιστη....

σε θελω διπλα μου οταν θα αρχισω να ξεχναω...για να μου θυμιζεις τις ομορφες στιγμες που ειμασταν μαζι....

σε θελω διπλα μου οταν πια δεν θα μπορω να αυτοσυντηρηθω...για να προσεχεις και να μην καταρευσω...

σε θελω διπλα μου οταν δεν θα μπορω να κοιμηθω...για να με αγκαλιασεις και να μου σιγοτραγουδας...

σε θελω διπλα μου.....οχι απο εγωισμο....αλλα επειδη μονο διπλα σου μπορω να αναπνεω...να ζω .....

Δεν υπάρχουν σχόλια: