Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Ντρέπομαι

Ντρεπομαι....νρεπομαι που καθε μερα βλεπω ανθρωπους σκυθρωπους βουτηγμενους στην εξαθλιωση...

Nρεπομαι για λογαριασμο ολων αυτων που ψηφισαν και συνεχιζουν να ψηφιζουν τα τσιρακια που μας εφεραν εως εδω...ντρεπομαι οταν βλεπω καθημερινα ανθρωπους να ψαχνουν στα σκουπιδια για λιγο φαγητο...ντρεπομαι οταν οι οδηγοι βριζονται μεταξυ τους, ντρεπομαι οταν δεν δινεται προτεραιοτητα στους ανθρωπους με αναπηρια, ντεπομαι που στην Ελλαδα λενε "δεν υπαρχει παιδεία"

Ντρέπομαι, οταν ανοίγω την τηλεόραση και βλεπω ως επι των πλειστον μαλακίες...ντρέπομαι για την πλύση εγκεφαλου των δελτιων ειδησεων στους απλους πολίτες...ντρέπομαι γιατι η εγκληματικοτητα εχει ανεβει στα ύψη.....η οικονομια παει κατα διαολου και η ανεργία εχει προκαλεσει στους ανθρωπους τετοια θλιψη !


Ντρεπομαι, οταν με ρωτανε εαν εχω βρει δουλεια και δεν ξερω τι να απαντησω....ντρεπομαι που σε λιγο καιρο δεν θα εχω το επιδομα για να μπορω να με αυτοσυντηρησω....

Ντρεπομαι που ειμαι πολιτης αυτης της χωρας....μιας χωρας που εχει να δειξει τοσα πολλα αλλα τελικα ειναι βουτηγμενη στα σκατα!

Ντρεπομαι που η Ελλαδα μας καταπονηθει...μηπως τελικα πρεπει να πιασουμε πατο για να καταλαβουμε χρεωκοπια τι εστί ?

Ντρεπομαι για τον "αγανακτισμενο" που κατεβαινει στο Συνταγμα ενω εχει στην κατοχη του δυο και τρια οχηματα !

Ντρεπομαι για τους φοροφυγαδες, τους νταβαδες και τους βουλευτάδες...

Μα πανω απο ολα ντρεπομαι για τον εαυτο μου...που ποτε μου δεν μπορεσα να υψωσω το αναστημα .....να τους δωσω μια κλωτσια...να..... να τους φτυσω καταμουτρα..... να προσπαθήσω αλλαξω αυτο τον κοσμο ρε αδερφε...γαμω το κερατο μου !

Δεν υπάρχουν σχόλια: