Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη, φέτος τα Χριστούγεννα θέλω...


Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Φέτος τα Χριστούγεννα θέλω να μου φέρεις μια BI-BI-BO, τον φίλο της τον John John, ένα τραινάκι, το σπιτάκι της BARBIE, τον φίλο της BARBIE τον Κen, έναν «αγκαλίτσα», έναν «ευχούλη» και υγεία σε εμένα, στην οικογένειά μου και σε όλα τα παιδάκια.
Ιωάννα ετών 5

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη

Πέρυσι τα Χριστούγεννα σου είχα ζητήσει να μου φέρεις πολλά πράγματα. Δεν πειράζει που δεν μου τα έφερες όλα. Φέτος τα Χριστούγεννα όμως  θέλω να μου φέρεις μια BI-BI-BO και το σπιτάκι της BARBIE. Α ! Και επίσης υγεία σε εμένα, στην οικογένειά μου και σε όλα τα παιδάκια.

Ιωάννα ετών 6

2 χρόνια μετά....

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Τα προηγούμενα Χριστούγεννα ίσως να είμουν λίγο υπερβολική με αυτά που σου ζητούσα.  Φέτος θα ήθελα να μου φέρεις μόνο μια κούκλα.  Και φυσικά  υγεία, παγκόσμια ειρήνη,  φαγητό στα παιδάκια που πεινάνε, χαρά, ευτυχία στην οικογένειά μου και σε όλο το κόσμο.

Ιωάννα ετών 8

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Τα προηγούμενα Χριστούγεννα σου είχα ζητήσει να φέρεις παγκόσμια ειρήνη και φαγητο στα παιδάκια που πεινάνε αλλά δεν το έκανες ! Δεν πειράζει, εγώ θα συνεχίσω να σου τα ζητάω. Φέτος τα Χριστούγεννα δεν θέλω κούκλες ! Θέλω όμως να φέρεις υγεία στη μαμά μου επειδή βήχει συνέχεια και δουλειά στο μπαμπά μου ! Επίσης υγεία, παγκόσμια ειρήνη,  φαγητό στα παιδάκια που πεινάνε, χαρά, ευτυχία στην οικογένειά μου και σε όλο το κόσμο.
Ιωάννα ετών 9

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Η μαμά δεν βήχει πλέον αλλά ο μπαμπάς δεν έχει βρεί δουλειά ακόμα.  Φέτος τα Χριστούγεννα θέλω να φέρεις δουλειά στο μπαμπά μου και φαγητό στο σπίτι μας. Α ! Και μη ξεχάσω: υγεία, παγκόσμια ειρήνη,  φαγητό στα παιδάκια που πεινάνε, χαρά, ευτυχία στην οικογένειά μου και σε όλο το κόσμο.

Ιωάννα ετών 10

Μετά απο χρόνια....

 Αγαπητέ μου Άγιε Βασίλη,

Φέτος τα Χριστούγεννα  θα ήθελα να μου φέρεις δουλειά . Και υγεία. Αυτά.   

Ιωάννα ετών 30

Αγαπητέ μου Άγιε Βασίλη,

Φέτος τα Χριστούγεννα  θα ήθελα να μου φέρεις δουλειά .

Ιωάννα ετών 35
Τα χρόνια πέρασαν...
Αγαπητέ μου Άγιε Βασίλη,
Στα 35 μου θυμάμαι οτι σου είχα ζητήσει να μου φέρεις δουλειά. Αντ' αυτού μου έδωσες το μεγαλύτερο δώρο του κόσμου ! Το παιδί μου. Τουλάχιστον μπορείς να φέρεις δουλειά σε εκείνο που είναι άνεργο εδώ και 6 μήνες ; Α ! Νομίζω οτι την προηγούμενη φορά ξεχασα να σου πω. Θέλω να φέρεις υγεία,παγκόσμια ειρήνη, φαγητό στα παιδάκια που πεινάνε, χαρά, ευτυχία στην οικογένειά μου και σε όλο το κόσμο.
Ιωάννα ετών 65















Δεν υπάρχουν σχόλια: