Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Restart, pause ή rewind για την Ελλάδα μετά απο αυτά που ακούσαμε ?

Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις στις Κάννες θα γίνει δημοψήφισμα τελικά  ! Στις 04/12/2011 θα κριθούν όλα ! 19 χρόνια μετά το τελευταίο δημοψήφισμα στην Ελλάδα, οι Έλληνες για αλλη μια φορά καλούνται να "βγάλουν το φίδι απο την τρύπα" καθώς κανένας άλλος δεν μπορεί και επειδή ο Παπανδρέου ειναι τέτοιος προδότης που βάζει το λαό του μπροστά να εκτεθεί !
Κάποιοι λένε οτι η θέση του δεν είναι και η καλύτερη. Οτι δεν του αρέσει αυτό που κάνει. Και ετσι να'ναι - που προσωπικά δεν το πιστεύω - γιατί δεν έμενε στο κούρεμα να τελειώνουμε ; Έπρεπε να αναγγείλει δημοψήφισμα ; Τι αποσκοπεί  με όλο αυτό ;

Οι Έλληνες για αλλη μια φορά στο στόχαστρο κάτω απο την δαμόκλειο σπάθι των Μέρκελ και Σαρκοζύ που  απειλούν οτι εαν πούμε το "όχι"  δεν θα μας εκταμιεύσουν την 6ή δόση ! Μας έχουν βάλει το πιστόλι στο κρόταφο, έχουν το δαχτυλο στη σκανδάλη και μας ρωτάνε "τη θέλεις τη ζωή σου ρε? "  Τι θα απαντήσουμε εμείς? Το πολυπόθυτο "ναι" γιατί κανένας μας δεν θέλει να πεθάνει !

Υπάρχει βέβαια και η άλλη πλευρά που λεει οτι οι επιπτώσεις εαν πούμε το "οχι" δεν θα είνα ολέθριες για τη χώρα μας, καθώς είμαστε ήδη σε δυσμενή θέση. Δανείζομαι post απο blogger:  " restart στην ελλαδάρα μας.....μπορούμε και χωρίς αυτούς......και μετά να βρεθεί νέα ικανή κυβέρνηση(με ικανούς πολιτικούς κ όχι αυτούς που έχουμε....) για να αναπτυχθεί η χώρα όσο γρηγορότερα γίνεται......"  Restart ή pause μετά απο αυτά που ακούσαμε ? Για να μη πω rewind ! Ασε το shut down ! Aυτό κι αν είναι αυτοκτονία ! Αλλά πάλι...η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία ! Τι να πω !

Δεν ξέρω τι είναι σωστό και τι λάθος πλέον ! Δεν ξέρω ποιες θα είναι οι επιπτώσεις εαν πάμε στη δραχμή και πόσο θα είναι το χρεος μας εαν πάμε στη δραχμή. Αυτό που ξέρω είναι οτι οι Ευρωπαίοι τρέμουν τα ντόμινο, για αυτό τώρα λενε οτι τάχα μου τάχα μου θα μας στηρίξουν εαν πούμε το "ναι" στο ευρώ.

Και καταλήγω για να μη σας κουράζω άλλο: Μακάρι να έχω εγώ άδικο και να είμαι λάθος ! ΘΕΛΩ να ειμαι λάθος.  Αλλά  εμένα αυτο με το δημοψήφισμα δεν μου αρέσει ! Δεν μου αρέσει καθόλου !

Οτι κι αν γίνει...τουλάχιστον να γίνει μαλακά ...ήπια, χωρίς τραμπουκισμούς και τσακωμούς στους δρομους !


P.S. : Διευκρίνιση για να μη γίνει παρεξήγηση: Δεν είμαι οικονομολόγος ούτε ειδικός ! Απλά έχω ανεχθεί πολλά και δεν αντέχω άλλο ! Νομίζω οτι υπάρχουν κι αλλοι που συμμερίζονται τις απόψεις μου, εαν πάλι είμαι λάθος σε κάτι, θα με χαροποιούσε ιδιαιτερα να μου επισυμανθεί το λάθος αυτό και να το συζητήσουμε !

Καλό βράδυ σε ολους με ενα 'μαλακό' κομμάτι απο τον αγαπημένο Χάρρυ Κλύνν !




Δεν υπάρχουν σχόλια: