Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Αντώνης + Γιώργος - Το χρονικό μιας...φιλίας


Όλα ξεκίνησαν καπου στην Αμερική όταν ο Γίωργος συναντήθηκε με τον Αντώνη στο ίδιο κολέγιο, το κολέγιο  του Amherst στη Μασαχουσέτη των Ηνωμένων Πολιτειών.
Προερχόμενοι και οι δύο απο οικογένειες που τους ήθελαν μεγάλους και τρανούς, δεν άργησαν να πολιτευτούν σύμφωνα πάντα με τα δεδομένα και γεγονότα της εποχής εκείνης.
Μεταξύ τους αναπτύχθηκε μια βαθεία φιλία, μοιράστηκαν το ίδιο δωμάτιο

- ΑΝΤΩΝΗΣ: Ρε μαλάκα κόφτο με το ροχαλητό ! Θέλω να κοιμηθώ !

-ΓΙΩΡΓΟΣ: Μιλάς εσύ ρε, που ακούγεσαι σαν τράινο ;

........... την ίδια χτένα..(ναι κάποτε είχαν μαλλιά)

- ΓΙΩΡΓΟΣ: Αντώνη μου δίνεις τη χτένα σου ρε συ την έχασα την δική μου:
-ΑΝΤΩΝΗΣ: (μετρώντας με τα δάχτυλα) Τη χτένα σου έχασες ! Το μπουφάν σου το ξέχασες....τα λεφτά σου δεν βρίσκεις...αμάν ρε Γιώργο !
- Γ.Π: Αααα σε παρακαλώ ! Όλα κι'όλα ! Για ο,τι θες κατηγόρησέ με, αλλά για τα λεφτά δεν το δέχομαι ! Τόσες φορές έχω κεράσει. Κι όταν ξεμένω και ζητάω απο τη μαμά να μου στείλει λεφτά μου λεει πάντα το ίδιο πράγμα: "Πάρε παιδί μου. Άλλωστε...λεφτά υπάρχουν" !

....τις ίδιες γκόμενες...

- Α.Σ.: Πωωωω ρε τί μου θύμισες τώρα ρε μαλακά ! Τι γκομενάρα ήταν αυτή ρε !
- Γ.Π.: Ξεχνιέται αυτή ρε ! Θυμάμαι πως ανεβοκατέβαιναν οι βυζάρες τις όταν ήταν απο πάνω μου ...πωωωωω πωωωω φιλε μου !
- Α.Σ.: Ρε μαλάκα ! Η Ελπίδα δεν έχει αυτή τη φίλη την πεταχτούλα...ξέρεις μωρέ αυτή την "τα κάνω όλα και συμφέρω" ; Tην wanna be τραγουδίστρια !
- Γ.Π. Την Άννα λες ?
- Α.Σ. Ναι ρε την Άννα αυτή που....

Και κάπως έτσι συνεχίστηκε η φιλία τους για αρκετά χρόνια, μέχρι βρέθηκαν στην Βουλή. Ο καθένας σε διαφορετικά κόμματα, αλλά εξακολουθούσαν να ειναι φιλαράκια.

Στη Βουλή:

-Α.Σ.: Που 'σαι ρε Γιώργο ! Τι μας κουβάλησαν σήμερα ρε πούστη μου πάλι στο μπουρδέλ?
-Γ.Π.: Τι να σου πω ρε συ ! Θα μιλήσει λεει ο Καραμανλής ! Τι να πει το παχύδερμο για τη ζωή του !
-Α.Σ.: Ελπίζω να συντομεύσει, δεν έχω όρεξη να βλέπω τα μούτρα του !
-Γ.Π.: Και εγώ έχω υποσχεθεί στη μαμά οτι θα πάμε για φαγητό...

Τα κρυφά γελάκια και οι συζητήσεις για προηγούμενες γκόμενες έπαιρναν και έδιναν στο κοινοβούλιο, με όλους να τους κοιτάνε απορρημένοι !

Τα χρόνια πέρασαν και οι συζητήσεις για γκόμενες πήραν τη θέση τους σε διαπληκτισμούς στην Βουλή, μέσα απο τα κολαριστά κοστούμια τους και τις σφιγμένες γραβάτες τους !

Δεν έλειπαν όμως τα τηλεφωνήματα...

- Γ.Π.: Ρε μαλάκα Αντώνη ! Είπαμε να με κράξεις αλλά οχι κι έτσι !
- Α.Σ.: Γιώργο, φίλοι - φίλοι αλλά ο λαός πρέπει να μάθει τις μαλακίες σου !
-Γ.Π.: Γιατί ρε μαλάκα ! Εσύ εισαι καλύτερος ? Μιλάς λες και το κόμμα σου δεν βύθησε στην Ελλάδα στο παρελθόν με το μπουλντόγκ για πρωθυπουργό !
- Α.Σ.: Ναι αλλά εγώ θα τα φτιάξω όλα, θα αποκαταστήσω το όνομα της Ελλάδας. Ο λαός ξεχνάει εύκολα Γιώργο ! Ακόμα και το "λεφτά υπάρχουν" το δικό σου θα ξεχάσει σε λίγο καιρό. Ελα...παραιτήσου με το κεφάλι ψηλά τώρα και άσε τις μαλακίες σε εμένα !
- Γ.Π.: Tι μας λες ρε Αντώνη ! Τα ακούς αυτά που λες ; Συναίνεση Αντώνη...συναίνεση αλλιώς τίποτα !
-Α.Σ.: Παραιτήσου ρε λέμεεεε να μπω εγώ να τα κάνω μπουρδέλο...
- Γ.Π.: Είμαι σίγουρος οτι θα τα κάνεις μπουρδέλο Αντώνη. Kαι η ζωή σου ενα μπουρδέλο ήταν ! Αφού δεν ξέρεις τι σου γίνεται !
- Γ.Π.: Ποιος μιλάει ρεεεεε....που κρύβεσαι πισω απο τα φουστάνια της μαμάκας σου....

Και το παιγνίδι καλά κρατεί, εις βάρος πάντα του ελληνικού λαού !

Ο λαός όμως μπορεί να απαντήσει...κάπως έτσι :



 και έτσι....








http://friendshipiseverything.blogspot.com/2010/12/amherst.html



Δεν υπάρχουν σχόλια: