Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

"Εγώ φίλε μου, είμαι κορόϊδο 92 χρόνια τώρα"

Οι συζητήσεις μεταξύ ηλικιωμένων  στα λεωφορεία είναι απο αυτές που εγω τους έχω δώσει τον τίτλο "συζητήσεις των μοναχικών ανθρώπων".
Κάθεσε ανέμελα στην θέση σου, κοιτάζεις έξω απο το παράθυρο ή διαβάζεις ενα βιβλίο για να περάσει η ώρα και "τσούπ" να σου ο κυριούλής αρχίζει το παραλήρημα !

"Το ΠΑΣΟΚ φταίει για την κατάντια μας ! Αυτός ο αμερικανόφιλος" Ρίχνει και κλεφτές ματιές στην κυρία που κάθετε δίπλα του την ώρα που μιλάει με την ελπίδα οτι θα την πιάσει γκόμενα !

Πετάγετε ο μπροστινός του (μη χάσει) : "Τι σου φταίει ο Γιωργάκης ρεεεεεε ! Το μυαλό μας το κλούβιο φταιει"
"Και τι είσαι εσύ ρε που λες οτι δεν φταίει το ΠΑΣΟΚ !'
"Σα πολλά δεν μας τα'πες ρε φίλε ! Αμ τι περιμένεις απο κάποιον με τόσα κιλά ! Τόσα θα είναι και τα λόγια του ! "
Γυρίζει με κοιτάει...."εμ ετσι δεν ειναι"; με ρωτάει, προσπαθώντας να βρει υποστήριξη.  Φυσικά δεν του απαντώ, η συζήτηση είχε ξεφύγει όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις.
Έχω μείνει όμως και τους παρακολουθώ. Μέσα σε όλο αυτό το αλλαλούμ, έβγαζαν γέλιο οι γέροι !

Τη σκυτάλη παίρνει ενας αρκετά μεγαλύτερος σε ηλικία άνδρας, τον οποίο εμφανισιακά τον έκανες "το τρελό του χωριού". 

"Είστε όλοι ΒΛΑΚΕΣ" !  πετάγετε και μου ξεφεύγει ενα γελάκι !
"Τι μας λες ρε φίλε ! Κόφτο γιατί ξέφυγες !" απαντάει ο χοντρός.
"Ο Γιωργάκης σας ΠΡΟΔΩΣΕ και εσείς παλι Γιωργάκη θα ψηφίσετε ! Καλά να πάθετε ! Αμ το αλλο ; Tα παλιά επαγγέλματα ; Που είναι τα παλιά επαγγέλματα μου λέτε ; Όλοι θέλατε να γίνετε διευθυντάδες ! Φάτε την τώρα ΚΟΡΟΪΔΑ"  !
Μωρε καλάααα τα λέει ο τρελός, σκέφτομαι, και πάω προς την πόρτα για να κατέβω.
"Γιατί ρε...εσύ τι είσαι έξυπνος" ; πετάγετε πάλι ο χοντρός.
"Εγώ έξυπνος ; Eγώ φίλε μου είμαι κορόϊδο 92 χρόνια τώρα" !

Και με αυτό, κατέβηκα απο το λεωφορείο, περπάτησα κατά μήκος της Αμαλίας με τις λέξεις του "τρελλού" να αντηχούν στα αυτιά μου.

"Ο Γιωργάκης σας ΠΡΟΔΩΣΕ, είστε όλοι ΚΟΡΟΪΔΑ" !

Δεν υπάρχουν σχόλια: