Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ

To καρναβάλι έχει έρθει και δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι πολιτικοί απο αυτό. Ξέρω τι θα πείτε: αυτοί είναι καρναβάλι απο μόνοι τους. Σωστα ! Κι εγώ μαζί σας. Αλλά βλέποντας τις σκατοφατσές  τους καλύτερα,  δεν μπορεί κανείς να μη σκεφτεί τι άλλο θα μπορούσαν να ντυθούν, πέρα απο γουρούνια.




Έχω λοιπόν στο μυαλό μου τα εξής:



Τον ΓΑΠ ντυμένο Στρουμφίτα γιατί ειναι πάντα στο κόσμο της. Το στρουμφο - χωριό μπορεί να κάιγεται αλλά εκείνος θα μαζεύει λουλουδάκια απο το δάσος.














Την Παπαρήγα ντυμένη Λένιν έτσι για να της φύγει η καύλα











Τον Πάγκαλο ντυμένο HOT DOG ...αν και πολύ φοβάμαι οτι θα προσπαθήσει να φάει την ίδια του τη στολή















Τον Βενιζέλο ντυμένο Σούμο γιατί μόνο αυτή θα του χωράει.  Παρέα θα μπορούσε να του κάνει και ο Πάγκαλος σε αυτή την ενδυμασία...








Τον Άδωνι ντυμένο Αφρικανό καθώς έχει μια ιδιαίτερη συμπάθεια στις φυλές της Αφρικής αλλά και στους ξένους γενικότερα














Τον Καρατζαφέρη...Ε;  Tι άλλο; Φύρερ















Τον Μητσοτάκη (φτου - φτου - φτου) ντυμένο Δράκουλα για τους γνωστούς λόγους...












Την Μπακογιάννη  ντυμένη παιδούλα γιατί είναι η κόρη του μπαμπάκα















Τον Παπαδήμο ΤERMINATOR γιατί να μας έχει εξολοθρέυσει όλους 




Τον Τσίπρα... άστον αυτός είναι εκτός συναγωνισμού

και το καλύτερο για το τέλος








τον Σαμαρά.... Ιζνογκούντ γιατί ηδονίζεται στην σκέψη να γίνει Πρωθυπουργός στην θέση του Πρωθυπουργού.









Όλο και κάποιον θα έχω ξεχάσει....αλλά νομίζω οτι σε αυτά  θα συμφωνήσετε λίγο μαζί μου. 

Άντε βρε και καλές απόκριες σε όλους !



2 σχόλια:

Maria Villioti είπε...

Χα,χα η Παπαρήγα μεγάλη επιτυχία!!!Νομίζω πως πρέπει να το αφήσει το μουστάκι,της πάει...δεν θα της είναι και δύσκολο...κανα δυό μέρες αξύριστη αν μείνει...χαχα καλό βράδυ Άννα μου.

Άννα είπε...

Kαλό βράδυ Μαρία μου ! Να είσαι καλά !