Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

- Μαράκι γύρισα ! Πω πω...και έχω μια πεινα ! Τι εχει για φαγητό ?

- Γεια σου μωρο μου ! Εεεεε...για φαγητό ? Εεεε...ναι ...εχει το αγαπημένο σου βρε !

-Τι ? Μη μου πεις ! Ασε με να μαντεψω.....μουσακα ?

- Εεεεε, οχι !

-  Παστίτσιο ?

- Κοντά επεσες !

- Δηλαδή ?

- Βγάλε απο το παστιτσιο τον κιμα και τη μπεσαμελ....και εχουμε μια ωραιότατη  μακαρονάδα με σαλτσα και τυρι τριμμένο ! 

- Πάλι μακαρόνια ρε Μαριά ? Αμάν πια...εχω μακαρονιάσει πια !

- Καλα ρε Σωτήρη μη κανεις έτσι ! Ξέρεις όμως τι τράβηξα για να παρω την απόφαση να φτιάξω μακαρόνια Σωτήρη ?

-Πες μας τώρα οτι το δουλεψες πολύ το θέμα να πηδηχτώ απο το παράθυρο !

- Χμμμμμμ κατι πιο πρωτοτυπο δε βρήκες να πεις ! Με τα 30,00 ευρω που μου έδωσες τι περιμενες να αγοράσω Σωτηράκι ? Εχουμε και λεμε : 11,00 ευρω το απορυπαντικο πλυντηρίου,  6,00 ευρω το χαρτι υγείας , 2,20 το χαρτι κουζίνας,  1,00 ευρω το γαλα, 6,00 ευρω ο καφές, 1,20 τα μακαρονια, 0,80 η σαλτσα ντοματας, 2,00 το τυρι ....μας κάνουν 30,20 ευρω !

- Εβαλες και 0,20λ. του ευρώ απο την τσέπη σου ! Τι μου λες ρε Μαρία ! Καταξοδεύτηκες !

-Ξεχνάς οτι το ταμείο ανεργίας μου έχει λήξει Σωτηράκη ? Σε αντιθεση με αυτα που δηλώνε ο Γιωργάκης....λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν ! Ή μηπως ήθελες με τα 30,00 ευρώ κανενα φιλετο χοιρινού με αποξηραμένα φρούτα ?
Αααααχ !  Μας κατεστρεψε αυτο το  "Master Chef" ! Βλεπετε εσεις οι ανδρες το τι μαγειρευουν στην εκπομπή.... σώνει και ντε να το μαγειρεψουμε κι εμεις! Και σαν να μην εφθανε αυτο......

-Ωωωωωωωωχ ! Γλυστρίδα εφαγες παλι ? Σταματα τη γκρινια ! Δεν εχω όρεξη για κουβέντες !Βάλε μου να φαω να τελειωνουμε !


....Μετά απο αρκετή ωρα και ενω εχουν τελειωσει - χωρίς να έχουν ανταλλάξει κουβέντα - το φαγητό τους:

- Μαρία ?

- Τι ?

- Ελα ρε Μαρία ! Δε θελω να ειμαστε έτσι....και εγω ειμαι κουρασμενος απο τη δουλεια...εχω αγχωθει με το οικονομικό, τωρα ειδικα που και εσυ δεν εχεις δουλεια .....

-Σωτήρη καταλαβαίνω! Ε, ενταξει....συγγνωμη που αντεδρασα έτσι...αλλα "μου την έχει δώσει" μεσα στο σπιτι ολη μερα ! Ψαχνω για δουλεια...δεν υπαρχει τίποτα...

- Ε, οχι και τίποτα !

-Τι εννοείς ρε Σωτήρη ? Εχεις μπει καθολου στα site για ευρεση εργασίας να δεις τι γίνεται ? Ζήτημα να έχει δύο ή τρεις αγγελίες της προκοπής ! Θες να πεις οτι δεν ψαχνω ? Θες να πεις οτι ειμαι τεμπελα ? Οτι μου αρεσει αυτη η κατασταση ? Οτι.....

-ΜΑΡΙΑ !  ΑΣΤΟ ! Ξεχνα το ! Δεν συννενοούμαστε ! Επικονωνία μηδεν ! Παω για ύπνο, ειμαι κουρασμένος !

.....Κατα τη διάρκεια της νύχτας ο Σωτήρης ξυπνάει, κοιταζει τη Μαρία που...... "κοιμαται" :

- Μου είπες οτι ψάχνεις για δουλεια και οτι δεν υπάρχει τίποτα.  Όταν σου είπα "ε, οχι και τίποτα" εννοούσα...οτι εχεις ΕΜΕΝΑ !


Δεν υπάρχουν σχόλια: