Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Ο χρόνος. Χμμμμμμ....



Κάθε φορά που πηγαίνω στην αγορά του Παλαιού Φαλήρου, επισκέπτομαι μια κυρία η οποία έχει μαγαζί με ρούχα. Η κυρία Ανθή, φίλη της συγχωρεμένης της γιαγιάς μου. "Αχ Αννούλα μου. Πάντα έρχεσαι και εσύ και η μητέρα σου για να με χαιρετίσετε. Πόσες φορές σκέφτομαι τη γιαγιά σου. Τι αρχοντογυναίκα ! Θα πάω κι εγώ κάποια στιγμή να την δώ...εκεί που είναι. Όλοι εξάλου κάποια στιγμή εκεί δεν θα πάμε ? " 
Αυτό μπορεί να σας ακούγετε μακάβριο αλλά αντί να με στεναχωρέσει με έκανε να σκεφτώ. 

O χρόνος...χμμ...

Όλοι μας έχουμε ένα θέμα με τον χρόνο.

Ο χρόνος που έρχεται...ο χρόνος που φεύγει....ο χρόνος που δεν έχουμε...

Το άγχος εαν θα προλάβουμε να κάνουμε όλα όσα θέλουμε ! Η ιδέα του θανάτου.

Φιλόσοφοι και στοχαστές έχουν γράψει και έχουν πει πολλά για το θέμα του χρόνου.

Όπως ο Πλατων «Προορισμός της ζωής δεν είναι η μεγάλη της διάρκεια, αλλά το να ζούμε καλά.»

ο Ευριπίδης "Ο χρόνος δίνει όλες τις απαντήσεις χωρίς να χρειάζεται καν τις ερωτήσεις"

ο Αϊνστάϊν "Ποτέ δεν σκέφτομαι το μέλλον. Έρχεται αρκετά σύντομα"  κ.ο.κ.

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω. Προσωπικά έχω να φορέσω ρολόι πολλά χρόνια τώρα !

Τι γίνετε όμως όταν βλέπουμε την κλεψύδρα να τελειώνει ;

Προσπαθούμε όσο μπορούμε να ζήσουμε τη ζωή μας στο έπακρο ! Να μην αφήνουμε τα λεπτά να περνάνε άσκοπα και χωρίς λόγο. Η ζωή είναι γλυκιά...και παρά τα προβλήματά μας καλό θα είναι να προσπαθούμε - όσο μπορούμε - να βλέπουμε τη θετική πλευρά της ζωής παρά να μιζεριάζουμε συνεχώς.

Θα μου πείτε τώρα: σιγά ρε φιλόσοφε ! εσένα περιμέναμε να μας τα πεις? τα έχουμε ακούσει και διαβάσει 100 φορές ολα αυτά. Όχι. Δεν περιμένατε εμένα να σας τα πω.
 Όμως μια υπενθύμιση που και που δεν βλάπτει ειδικά στους καιρούς που ζούμε τώρα.
Κάντε ο,τι καλύτερο με τον χρόνο που σας απομένει. Για να μη γυρίσετε μια ημέρα και πείτε: 'Μα τι έχω κάνει μέχρι στιγμής στη ζωή μου" ?










Μερικά γνωμικά για τον χρόνο:

http://www.gnomikologikon.gr/catquotes.php?categ=200

Δεν υπάρχουν σχόλια: