Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Μαμα τι έκανες εν καιρώ κρίσης ?

Μου είπαν ξύπνα Έλληνα και ξύπνησα...εν μέρει τουλάχιστον.

Μου είπαν μπες στο τάδε site για το αγώνα..στην δείνα ομάδα για συμπαράσταση & ενημέρωση και το έκανα!

Μου είπαν σήκω απο τον καναπέ σου και σηκώθηκα !

Μου είπαν «ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΛΑΤΕΙΑ» και κατέβηκα ! Παρακίνησα και αλλους να το κάνουν , όχι επειδή μου ζητήθηκε αλλα επείδη το ένιωθα ! Είχα ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΕΙ, άνεργη γαρ...αλλά και ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.

Στη πλατεία, φώναξα, συγκινήθηκα, ενθουσιάστηκα, αισθάνθηκα ότι έδινα και εγώ τον αγώνα μου μαζί με τους εκατοντάδες συμπατριώτες μου για ενα καλύτερο μέλλον και κόντρα στα σκατά που μας πλάσσαραν ολα αυτά τα χρόνια οι κυβερνώντες !

Γύρισα σπίτι....ενημέρωσα φίλους, γνωστούς οτι η Έλλαδα αλλάζει ! Ότι επιτέλους  όλοι οι Έλληνες γίνανε μια γροθιά !

Πέρασαν οι μέρες...οι Αγανακτισμένοι πιστοί στο ραντεβού τους κατέβαιναν στις πλατείες !

Το καλοκαίρι διάβαζα στις εφημερίδες τους βαρύγδουπους τίτλους τύπου «Η Ελλάδα πωλείτε» / «Αύξηση του ΦΠΑ προβλέπει η κυβέρνηση» / «Χωρίς ταξί η Ελλάδα, πλήτεται ο τουρισμός» και αλλα τέτοια καλά !

Δεν πτοούμαι όμως ! Το Σεπτέμβρη θα κατεβω πάλι πλατεία ! Θα φωνάξω...θα χτυπηθώ σαν το χταπόδι πάλι για τον ίδιο στόχο.

Μπορεί να μην καταφέρω πολλά ! Το πιο πιθανό είναι να μη καταφέρω τίποτα.  Ίσως να ασκήσω κάποιες πιέσεις σε όλους αυτούς που νομίζουν οτι έχουν τον έλεγχο της χώρας ! Αυτό μόνο.

Θα έχω όμως να πω οτι έκανα κάτι ! Συνείσφερα κι εγώ κάπου.....Δεν έκατσα με σταυρωμένα τα χέρια. Θα έχω κατι να πω αύριο στα παιδία μου οταν θα με ρωτήσουν «μαμά , εσύ τι έκανες εν καιρώ κρίσης «?




Δεν υπάρχουν σχόλια: